Δραστηριότητα 1 Στόχοι που εξυπηρετούνται : Α1,Α3,Γ1,Γ2
Προτεινόμενος χρόνος: 4'
Τίτλος :Συζήτηση για την αλληλεπίδραση
Δραστηριότητα 2 Στόχοι που εξυπηρετούνται :Α1,Α2,Β1,Β2.Β3,Γ1,Γ2
Προτεινόμενος χρόνος: 10'
Τίτλος :Σχεδιασμός και εκτέλεση πειράματος,μετρήσεις και εφαρμογή συνθήκης
Δραστηριότητα 3 Στόχοι που εξυπηρετούνται : Α1,Α2,Β3,Β4,Γ1,Γ2,Γ3
Προτεινόμενος χρόνος:15'
Τίτλος :Πειραματισμός και εφαρμογή νόμων
Δραστηριότητα 4 Στόχοι που εξυπηρετούνται :Α3,Α4,Β2,Β3,Β4,Γ1,Γ2,Γ3
Προτεινόμενος χρόνος:12'
Τίτλος :Υπολογισμός άνωσης με δυναμόμετρο
Δραστηριότητα 5 Στόχοι που εξυπηρετούνται :Α4,Α5,Β2,Β3,Γ3
Προτεινόμενος χρόνος: 12'
Τίτλος :Επαλήθευση αρχής Αρχιμήδη σε πλήρως βυθισμένο σώμα
Δραστηριότητα 6 Στόχοι που εξυπηρετούνται :Α4,Α5,Β2,Β3,Γ2,Γ3
Προτεινόμενος χρόνος:12'
Τίτλος :Επαλήθευση αρχής Αρχιμήδη σε μερικώς βυθισμένο σώμα
Σχολιασμός
- Ο χρόνος που απαιτείται είναι μεγαλύτερος από 1 διδακτική ώρα (45').Πρόταση για δύο διδακτικές ώρες μαζί με τη συμπλήρωση του φύλλου αξιολόγησης
- Δεν υπάρχει αντιστοιχία φύλλου εργασίας και φύλλου αξιολόγησης , χωρίς αυτό να αποτελεί αρνητικό σημείο
- Εξαιρετική η δραστηριότητα 3 του φύλλου αξιολόγησης για εφαρμογή γνώσεων σε καθημερινά προβλήματα και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης
Κύριε Πολάτογλου μετά την ανάρτηση των σχολίων από όλους τους συναδέλφους (ολομέλεια)περιμένουμε τον ανασχολισμό και τα συμπεράσματά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή