Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Σενάριο διδασκαλίας: Άνωση

από τη Γκιγκούδη Αναστασία

Δραστηριότητα 1   Στόχοι που εξυπηρετούνται :  Α1,Α3,Γ1,Γ2   
Προτεινόμενος χρόνος: 4' 
Τίτλος :Συζήτηση για την αλληλεπίδραση
Δραστηριότητα 2  Στόχοι που εξυπηρετούνται :Α1,Α2,Β1,Β2.Β3,Γ1,Γ2 
Προτεινόμενος χρόνος: 10' 
Τίτλος :Σχεδιασμός και εκτέλεση πειράματος,μετρήσεις και εφαρμογή συνθήκης
Δραστηριότητα 3 Στόχοι που εξυπηρετούνται : Α1,Α2,Β3,Β4,Γ1,Γ2,Γ3 
Προτεινόμενος χρόνος:15' 
Τίτλος :Πειραματισμός και εφαρμογή νόμων
Δραστηριότητα 4   Στόχοι που εξυπηρετούνται :Α3,Α4,Β2,Β3,Β4,Γ1,Γ2,Γ3 
Προτεινόμενος χρόνος:12' 
Τίτλος :Υπολογισμός άνωσης με δυναμόμετρο
Δραστηριότητα  5  Στόχοι που εξυπηρετούνται :Α4,Α5,Β2,Β3,Γ3 
Προτεινόμενος χρόνος: 12'
Τίτλος :Επαλήθευση αρχής Αρχιμήδη σε πλήρως βυθισμένο σώμα
Δραστηριότητα  6 Στόχοι που εξυπηρετούνται :Α4,Α5,Β2,Β3,Γ2,Γ3  
Προτεινόμενος χρόνος:12'
Τίτλος :Επαλήθευση αρχής Αρχιμήδη σε μερικώς βυθισμένο σώμα

     Σχολιασμός
  • Ο χρόνος που απαιτείται είναι μεγαλύτερος από 1 διδακτική ώρα (45').Πρόταση για δύο διδακτικές ώρες μαζί με τη συμπλήρωση του φύλλου αξιολόγησης
  • Δεν υπάρχει αντιστοιχία φύλλου εργασίας και φύλλου αξιολόγησης , χωρίς αυτό να αποτελεί αρνητικό σημείο
  • Εξαιρετική η δραστηριότητα 3 του φύλλου αξιολόγησης για εφαρμογή γνώσεων σε καθημερινά προβλήματα  και  ανάπτυξη της κριτικής σκέψης

1 σχόλιο:

  1. Κύριε Πολάτογλου μετά την ανάρτηση των σχολίων από όλους τους συναδέλφους (ολομέλεια)περιμένουμε τον ανασχολισμό και τα συμπεράσματά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή