Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΣΗ

Με την πρώτη δραστηριότητα από το φύλλο εργασίας, οι γνωστικοί στόχοι που εξυπηρετούνται είναι ο α και ο γ। Κατά τη συζήτηση θα μπορούσε να γίνει μια αναφορά γενικότερη στην έννοια της λέξεως αλληλεπίδραση και μετά να εξεταστεί σαν όρος στην Άνωση
Με τη δεύτερη δραστηριότητα οι στόχοι των δεξιοτήτων που προσεγγίζονται είναι ο α,β,γ και από τους στόχους των στάσεων ο β
Με την τρίτη δραστηριότητα οι γνωστικοί στόχοι που προσεγγίζονται είναι ο α,β,γ, από τους στόχους των δεξιοτήτων ο β και γ και από τις στάσεις οι στόχοι α,β,γ
Με την τέταρτη δραστηριότητα οι γνωστικοί στόχοι που προσεγγίζονται είναι ο δ και ε, από τις δεξιότητες η β και γ και από τους στόχους των στάσεων ο α,β,γ
Από την πέμπτη δραστηριότητα (άλλος τρόπος υπολογισμού της Άνωσης) οι στόχοι που εξυπηρετούνται είναι ο δ και ε, από τις δεξιότητες ο γ και από τις στάσεις οι α και γ
Από την έκτη δραστηριότητα οι γνωστικοί στόχοι που προσεγγίζονται είναι ο δ και ε, από τις δεξιότητες ο γ και από τις στάσεις ο γ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ: ο αριθμός των δραστηριοτήτων καθώς και η συζήτηση που ακολουθεί μετά από κάθε μία, απαιτεί περισσότερο χρόνο από τον υπάρχοντα προβλεπόμενο
Θεωρώ, επίσης, ότι σχεδόν καθ' ολοκληρία το σενάριο της εργαστηριακής άσκησης είναι καλοσχεδιασμένο। Το μόνο που χρειάζεται είναι να αυξήσουμε τον αριθμό των εργαστηριακών ωρών ή να προβούμε σε περικοπή κάποιων δραστηριοτήτων
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΠΕ: η μέχρι τώρα εμπειρία μου μου έχει δείξει ότι εξυπηρετούν κατά το μέγιστο στο μάθημα της Βιολογίας, τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο, για παράδειγμα όσον αφορά στην κατανόηση πολύπλοκων μοριακών μηχανισμών του κυττάρου, κάνοντας χρήση του Διαδικτύου। Οι μαθητές τους κατανοούν, ενθαρρύνονται και αλλάζουν στάση για το μάθημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου